/جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران/(۱۳) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در بازدید جهاددانشگاهی:

تعامل سازنده ای در حوزه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی داریم/بهره مندی این نهاد از تسهیلات خدمات پزشکی

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۳ کد : ۴۷۰۱۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
امیدی اظهارکرد: در قالب مباحث پزشکی می توان ارائه تسهیلات انجام داد و جهاددانشگاهی در صورت نیاز به خرید تجهیزات و یا جذب تسهیلات برای خدمات پزشکی، می تواند از این تسهیلات استفاده کند.
تعامل سازنده ای در حوزه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی داریم/بهره مندی این نهاد از تسهیلات خدمات پزشکی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی پس از بازدید از مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان که در آستانه فرا رسیدن 16 آذر، سالروز تاسیس این نهاد انجام شد، اظهارکرد: خدمات پزشکی رویت شده در جهاددانشگاهی خدمات خوبی بود که در سطح استان ارائه می شود و برای بنده موضوع جدیدی بود و اطلاعی از ارائه خدمات در این سطح نداشتم.

وی افزود: در قالب مباحث پزشکی می توان ارائه تسهیلات انجام داد و جهاددانشگاهی در صورت نیاز به خرید تجهیزات و یا جذب تسهیلات برای خدمات پزشکی، می تواند از این تسهیلات استفاده کند.

امیدی اضافه کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز فعالیت خوبی توسط این نهاد صورت گرفته و می توان تعامل خوبی با مجموعه جهاددانشگاهی در این بخش در راستای جذب تسهیلات و هدایت این منابع داشت تا بتوان به اهداف اصلی این طرح دست پیدا کرد و این تسهیلات به افراد واجد شرایط تعلق گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی به استان تخصیص داده شده که بر اساس نیاز و نوع طرح تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد برای خوداشتغالی و در مجموع سقف ۲ میلیارد تومانی و پشتیبانی حداقل ۴۰ نفر، از این اعتبارات استفاده کرد.


نظر شما :