اجرای طرح "توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد" توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۴ کد : ۴۷۶۴۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از اجرای طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به همت این معاونت خبر داد.
اجرای طرح "توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد" توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: این طرح با مرور و آموزش مباحث پایه کسب و کار و ضوابط و رویه ها و ضوابط حاکم بر طرح های اشتغال و برنامه های حمایتی مددجویان، شیوه های هماهنگی و همنوایی در اجرای و ارائه خدمات مشاوره و در یک فرآیند آموزشی نظری و عملی برای مدیران و کارشناسان ذیربط و معرفی شده پیاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد از 22 مردادماه جاری آغاز شده و تا هفتم شهریورماه سال جاری ادامه دارد، افزود: 53 نفر از مدیران و کارشناسان کمیته امداد استان بصورت حضوری و غیرحضوری در این دوره شرکت کرده اند.

این مقام مسئول در پایان توسعه منابع انسانی و تامین مربیان دوره ها و طرح های اشتغال و کارآفرینی، وحدت رویه در برخورد با مددجویان، ارائه مشاوره ها و حمایت های هماهنگ از طریق اجرای برنامه های یکسان و همراستا و ارتقا مهارت های شناختی و بهینه‌سازی خدمات مشاوره کسب کار و اشتغال به مددجویان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

کلید واژه ها: طرح اشتغال مدیران کارشناسان


نظر شما :