رئیس نظام مهندسی استان مرکزی در بازدید ایسنا:

رسالت رسانه نظارت و نقد منصفانه بخش های مغفول مانده جامعه است

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳ کد : ۴۷۸۹۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
حبیبی تصریح کرد: زمانی که دچار روزمرگی می شویم ممکن است ایرادات خود را نبینیم، در این شرایط یک ناظر بیرونی می تواند بخش های مغفول مانده یا فراموش شده را به ما یادآوری کند و این همان نقشی است که رسانه ایفا می کند، در واقع نظارت و نقدهای منصفانه رسانه می تواند تاثیر خوبی در رفع ایرادات و نواقص امور داشته باشد.
رسالت رسانه نظارت و نقد منصفانه بخش های مغفول مانده جامعه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا حبیبی رئیس نظام مهندسی استان مرکزی در حاشیه بازدید از ایسنا، اظهارکرد: یکی از ارکان توسعه کشورهای پیشرفته، فضای مجازی و رسانه ها هستند و امید است به درجه ای برسیم که بتوانیم نقدهای منصفانه را پذیرا باشیم، چراکه رسانه در تمام حوزه ها می تواند تاثیرگذار باشد.

وی افزود: ورود مطبوعات به مباحث، سبب حل بسیاری از مباحث سیاسی و مشکلات شده به طوری که هر زمان که مطبوعات برای رفع مشکل به مسئله ای ورود کرده اند، تاثیرگذار بوده اند.

رئیس نظام مهندسی استان مرکزی بیان کرد: زمانی که دچار روزمرگی می شویم ممکن است ایرادات خود را نبینیم، در این شرایط یک ناظر بیرونی می تواند بخش های مغفول مانده یا فراموش شده را به ما یادآوری کند و این همان نقشی است که رسانه ایفا می کند، در واقع نظارت و نقدهای منصفانه رسانه می تواند تاثیر خوبی در رفع ایرادات و نواقص امور داشته باشد.

حبیبی ادامه داد: از پیشنهادات و انتقادات رسانه ها استقبال می کنیم؛ چراکه عقیده ما بر این است که رسانه ها نقش مهمی در رفع مشکلات دارند بر این اساس، همکاری متقابل سازمان نظام مهندسی با رسانه ها انجام خواهد شد.

وی در پایان به ایسنا، گفت: تمام ارکان نظام مهندسی انتخابی هستند و در جریان یک انتخابات آزاد انتخاب می شوند، بر این اساس، این سازمان، سیاسی نیست و می تواند آزادانه تر در رفع مسائل و مشکلات مشارکت داشته باشد. رویکرد این سازمان، شفافیت است چراکه شفافیت واقعی سبب می شود که نقدها نسبت به سازمان بیان شوند، شفافیت سبب جلوگیری به موقع از برخی موانع و مشکلات می شود.

کلید واژه ها: رسانه سازمان نظام مهندسی


نظر شما :