در نشست معرفی اپلیکیشن اکو مطرح شد؛

بهبود شرایط محیط زیست با فعالیت اپلیکیشن اکو در استان مرکزی

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۸۵۲۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست معرفی اپلیکیشن اکو با حضور مدیر عامل شرکت اکو و مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی به همت کانون محیط زیست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
بهبود شرایط محیط زیست با فعالیت اپلیکیشن اکو در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مهندس حیاتی مدیر عامل شرکت اکو در این نشست، گفت: اِکو یک اَپلیکیشن ساده و کاربردیست و کمک می‌کند تا سریعتر پسماندهای خشک‌تان را تحویل داده و دیگر نیازی نیست کیسه‌های بزرگ پسماند را به دوش کشیده و با کلی دردسر به ایستگاهای بازیافت ببرید.

وی افزود: شما می‌توانید بعد از جدا کردن پسماندهای خشک مثل کاغذ، کارتن، انواع بطری، پلاستیک و نایلون، قوطی‌های فلزی، نان‌خشک، شیشه و ... در اپلیکیشن اِکو درخواست جمع‌آوری بدید تا راننده‌های اکو سریع در ساعتی که مشخص کردید به درب منزل شما مراجعه کرده و بعد از دریافت پسماند خشک تان، پول آن به کیف پول شما واریز می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: اکو در حال حاضر در شهرهای مشهد، اراک و نیشابور فعال است.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه، اظهارکرد: کانون محیط زیست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برنامه های متنوعی را در راستای فعالیت های زیست محیطی با دبیری خانم فاطمه بهرامی مهر در سال 1400 برگزار کرد که امید است این برنامه ها در شش ماهه دوم سال جاری با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها متنوع تر و پر رونق تر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست با هدف معرفی اپلیکیشن اکو برگزار شده تا بتوانیم با معرفی این سامانه قدمی جهت بهبود محیط زیست استان برداریم.

کلید واژه ها: اکو نشست


نظر شما :