به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

کتاب "بازاریابی کارآفرینانه" وارد بازار نشر شد

۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴ کد : ۴۹۰۵۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب بازاریابی کارآفرینانه تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و دکتر حامد نوذری به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
کتاب "بازاریابی کارآفرینانه" وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: کتاب بازاریابی کارآفرینانه توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان به چاپ رسید.

وی افزود: در بحث کارآفرینی هر روز مردم با ایده های جدیدی روبرو می شوند. گاهی اوقات کوچک و هرازگاهی، چنین ایده ای به چیزی بسیار نوآورانه مربوط می شود که می تواند به یک محصول یا خدمات کاملا جدید تبدیل شود.

غلامی اضافه کرد: این کتاب مشتمل بر 8 فصل است. فصل اول استفاده از بازاریابی برای ایجاد یک کسب وکار جدید با ایده های کاملا جدید شامل کارآفرینی و ایده های کاملا جدید نیاز به اثرگذاری، توسعه مدل کسب و کار، تعریف بازاریابی و فروش و فراتر از کلیشه هاست.

به گفته وی، فصل دوم شناسایی بازار است که به بررسی کارآفرینی بعنوان فرصت طلبی، معیارهای ارزیابی کارآفرین با تجربه،  نقش دانش بازاریابی، توسعه مدل سالن بولینگ و راهکار فروش محصولات می پردازد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فصل سوم این کتاب شامل جزییات بازار، مفهوم سازی بازار، تقسیم بندی مشتری، درک ارزش مشتری برای بخش هدف اولیه، هدف گذاری با استفاده از اثربخشی، ایجاد یک بیانیه موقعیت یابی، اعتبارسنجی بازخورد اولیه مشتری و نقش های مختلف مشتری و تولید مشترک است.

وی ادامه داد: فصل چهارم پذیرش، انتشار و درک مشتریان، چرخه حیات پذیرش فناوری، نفوذ و انتشار، درک مشتریان اصلی، نمای تفصیلی تصمیم پذیرش، پیش بینی و جلوگیری از شکاف هاست. در فصل پنجم ملاحظات رقابتی و بازار، ملاحظات استراتژیک، سطوح مختلف رقابت، تغییر از داخل یا خارج صنعت، پیش بینی واکنش رقبا و اجتناب از رقابت رودرو، محصولات شبکه ای و تاثیر آنها بر تصمیمات بازاریابی و ایجاد مزیت رقابتی خود مورد بررسی قرار گرفته است.

غلامی اظهارکرد: فصل ششم تحقیق بازار در زمینه کارآفرینی، دلایل تحقیقات بازار، داده های اولیه در مقابل داده های ثانویه، سازماندعی و تجزیه و تحلیل داده های شما و تحقیق کیفی در مقابل تحقیقات کمی و فصل هفتم فرایند توسعه مشتری، نیاز به ایجاد خرید مشتری، توسعه محصو جدید در مقابل توسعه مشتری، مراحل فرایند توسعه مشتری و ارتباط با مدل کسب و کار است.

وی اضافه کرد: فصل هشتم تدوین برنامه بازاریابی و فروش، یک برنامه بازاریابی و فروش یک صفحه ای، محتوای طرح، ابزارهای بازاریابی، طراحی اپلیکشن محصول و خط تولید، ایجاد آگاهی و ارتباط با بودجه محدود و دستیابی به بازار می باشد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت کارآفرینی در دنیای مدرن امروزی کتاب بازاریابی کارآفرینانه تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و دکتر حامد نوذری در 135 صفحه به قیمت 100 هزار تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

کلید واژه ها: بازاریابی فروش


نظر شما :