از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

فراخوان حمایت از "مقالات میان رشته‌ای قرآن‌کریم" اعلام شد

۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۴۹۴۲۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دوفصلنامه تخصصی «پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن کریم» به صاحب امتیازی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از مقالات برگزیده و چاپ نشده در حوزه میان‌رشته‌ای قرآن حمایت مالی و معنوی می‌کند.
فراخوان حمایت از "مقالات میان رشته‌ای قرآن‌کریم" اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ دو فصلنامه تخصصی «پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن کریم» اولین نشریه کشور در حوزه میان‌رشته‌ای قرآن است که از زمان تاسیس در سال ۱۳۸۷ تاکنون بیش از ۲۲ شماره از آن منتشر شده است. در سال‌های اخیر به سبب توجه ویژه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بر توانمندسازی دانشجویان، این نشریه از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان صاحب اثر در این حوزه به عمل می‌آورد تا مقالات مرتبط خود در این حوزه به این نشریه ارسال نمایند.

مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور علاوه بر چاپ رایگان مقاله در شماره جدید این دو فصلنامه، جهت حمایت و تشویق هرچه بیشتر از محققان به ویژه دانشجویان در حوزه میان رشتگی قرآن و علوم انسانی، به مولفان مقالاتی که در ارزیابی نشریه حداقل نمره ۸۰ را کسب نمایند، مبلغ 10 میلیون ریال هدیه پرداخت می‌نماید.

علاقه‌مندان تا تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۲ فرصت دارند مقالات خود را به نشانی اینترنتی نشریه http://jiqs.ir ارسال یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۷۶۱۲۲۳۰۴ (در روز‌های اداری از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰) تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: نشریه قرآن سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور


نظر شما :