با توجه به حضوری شدن دانشگاه صورت می‌گیرد؛

گسترش فعالیت‌های فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در دانشگاه اراک

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۷ کد : ۴۹۶۴۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست صمیمانه مدیران اجرایی سازمان دانشجویان و افکارسنجی دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی با مدیر اداره فعالیت های فوق برنامه دانشگاه اراک برگزار شد.
گسترش فعالیت‌های فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در دانشگاه اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در دیدار با مدیر اداره فعالیت های فوق برنامه دانشگاه اراک ضمن ارائه برنامه های این سازمان در شش ماهه دوم سال جدید آمادگی خود را به منظور انجام فعالیت های مشارکتی با دانشگاه اراک اعلام کرد.

وی افزود: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی آماده همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی، گردشگری، قرآنی، سلامت و... با دانشگاه اراک می باشد.

دارابی اضافه کرد: حدود 3 سال دانشجویان کاملا از فضای آموزشی دور بودند و همت بلندی را می طلبد که با فراهم سازی شرایط باعث بروز توانمندی دانشجویان در عرصه های مختلف باشیم.

سعید مرادیان مدیر اداره فعالیت های فوق برنامه دانشگاه اراک نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از همکاری و حضور معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه اراک، اظهارکرد: ظرفیت های بسیار خوبی که در این نهاد وجود دارد برای دانشجویان دانشگاه اراک و سایر دانشگاهها مفید خواهد بود.

وی ابراز امیداوری کرد؛ همچون سالهای گذشته همکاری خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی داشته باشیم. دانشگاه اراک با توجه به پتانسیل دانشجویی خود آماده همکاری در زمینه های مختلف با سازمان دانشجویان می باشد و بتوانیم با همکاری سازمان دانشجویان فعالیت های گسترده ای در زمینه های مختلف برای دانشجویان عزیز و توانمند ارائه دهیم.

فاطمه غنی پور مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه، اذعان کرد: سازمان دانشجویان با همکاری صنایع نرم جهاددانشگاهی آماده ارائه خدمات مختلف دانشجویی در زمینه کسب و کار برای دانشجویان به ویژه دانشجویان خوابگاهی می باشد تا در کنار تحصیل بتوانند کسب درآمد نیز داشته باشند و حرفه ای در دو سال تحصیل فراگیرند.

گفتنی است؛ سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی همزمان با حضوری شدن دانشگاه ها برنامه های ملی، منطقه ای و استانی خود را آغاز نموده و حضور و مشارکت دانشجویان دانشگاه ها در برنامه ریزی به منظور اجرایی شدن مناسب آنها یکی از اهداف سازمان دانشجویان است. در همین راستا و به همین منظور نشست ها و همفکری با مسئولین کانون ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه ها و مدیران فرهنگی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان دانشگاه اراک جهاددانشگاهی


نظر شما :