آیین رونمایی کتاب پژوهشی "پیرامون نظام تربیتی اسلام" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۲ کد : ۵۰۹۷۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آیین رونمایی کتاب پژوهشی پیرامون نظام تربیتی اسلام تالیف دکتر سعید حسنی در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
آیین رونمایی کتاب پژوهشی "پیرامون نظام تربیتی اسلام" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این مراسم، گفت: جهاددانشگاهی استان فعالیت های متنوعی را در حوزه های مختلف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و... انجام می دهد.

غلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی بخش های مختلفی از جمله سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت های قرآنی، خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا، خبرگزاری ایسنا در حال فعالیت می باشد.

وی  خاطرنشان کرد: یکی از بخش های مهم دیگر این حوزه سازمان انتشارات می باشد که در بحث چاپ و نشر و فروش کتاب فعالیت می نماید.

این مقام مسئول گفت: در بحث چاپ کتاب تلاش های خوبی در حال انجام می باشد و در برنامه ششم توسعه در سال جاری، 55 عنوان کتاب را پیش بینی کرده بودیم که با توجه به تلاش های همکاران این سازمان تاکنون 120 عنوان کتاب به چاپ رسانده ایم که با رشد بیش از دوبرابری روبرو بوده ایم همچنین سامانه فروش اینترنتی کتاب 16 در کل کشور توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی راه اندازی شده است که دانشجویان و دانشگاهیان در سراسر کشور می توانند کتب مدنظر خود را تهیه نمایند.

وی گفت: طرح های ملی دیگری در برنامه های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کشور گنجانده شده است که در حال اجراست؛ از جمله نقد و بررسی کتاب «فصل سخن»، مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نام های دانشجویی، مسابقه کتاب گفتار، مسابقه کتاب 3 دقیقه ای و همچنین طرح ملی جشنواره انتخاب کتاب سال دانشجویی وپایان نامه سال دانشجویی می باشد.

غلامی تشریح کرد: چند سالی هست که آیین رونمایی از کتب منتشره این سازمان در حال برگزار ی می باشد و مورد استقبال اساتید و مترجمان و مولفان قرار گرفته است.

حجت الاسلام دکتر حسنی مولف کتاب پژوهشی پیرامون نظام تربیتی اسلام در این آیین، ضمن تشکر از سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص فصول کتاب توضیحاتی را بیان کرد.

کلید واژه ها: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی


نظر شما :