برپایی نشست تخصصی "نانو الکترونیک در کسب و کارها" در مرکز جهاددانشگاهی اراک

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۵۱۳۸۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نشست تخصصی "نانو الکترونیک در کسب وکارها" در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.
برپایی نشست تخصصی "نانو الکترونیک در کسب و کارها" در مرکز جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در نشست تخصصی نانو الکترونیک در کسب وکارها که با حضور جمعی از دانشجویان این مرکز دانشگاهی برگزار شد، گفت: برای فعالیت در هر شاخه‌ای از کسب و کار باید ادبیات و فضای آن را بشناسیم و با شناخت وارد آن حوزه از تجارت شویم.

وی با اشاره به اینکه  این موضوع در رابطه با کسب و کارهای دانش‌بنیان حساس‌تر می باشد، افزود: ۵ گام اساسی برای ورود به دنیای کسب و کار فناوری نانو الکترونیک را می‌توانیم در نظر بگیریم.

پارسا در ادامه تصریح کرد: گام اول ادبیات دنیای تجاری‌سازی را باید یاد بگیریم. گام دوم باید در رویدادهای آموزشی مرتبط با تجاری‌سازی فناوری نانو الکترونیک شرکت کنیم. گام سوم باید بوم مدل کسب و کار را سرلوحه تجارت خود قرار دهیم. گام چهارم می بایست از داشته‌های معنویتان غافل نشویم و در گام پنجم باید تیم سازی را از همین امروز آغاز کنیم.

لازم به ذکر است؛ نشست تخصصی نانو الکترونیک در کسب و کارها به مناسبت هفته پژوهش و فناوری به همت مرکز نوآوری کسب و کارهای اینترنتی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

کلید واژه ها: کسب کار نانو الکترونیک فناوری


نظر شما :