با تقدیر از تیم‌های برتر؛

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی به کار خود پایان داد

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۵ کد : ۵۲۲۴۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان مرکزی به کار خود پایان داد.
مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در آئین اختتامیه مرحله استانی این دوره از مسابقات که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار شد، با بیان اینکه استان مرکزی همواره در برگزاری این مسابقات پیشرو بوده است، بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به اقدامات دانشجویان و جوانان و نیازها و توانمندی های این قشر تاکید کرد.

وی افزود: جوانان باید در اولویت باشند و باید سعه صدر و انتقادپذیری را به آنان بیاموزیم، چراکه گفت و گو و کسب مهارت گفت و گو که در این مسابقات به عنوان یک محور اصلی مدنظر قرار گرفته برای رشد جامعه که جوانان بخش بسیار مهم آن را تشکیل می دهند، بسیار حائز اهمیت است.

غفاری زاده همچنین اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی روحیه تحرک و خلاقیت را در جامعه دانشگاهی تقویت می کند، بر این اساس انتظار می رود که تمام دانشگاه های استان با اعزام تیم های متعدد دانشجویی بر رونق این مسابقات افزوده و در راستای گفتمان سازی در چنین فضاهایی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه امسال ۲۴ تیم در مسابقات مناظره شرکت کردند افزود: امید است مسئولان سیاسی و اجتماعی استان نگاه ویژه تری به اینگونه رویدادها داشته باشند، چرا که چاره اندیشی برای بسیاری از مشکلات از مسیر گفتمان موثر می گذرد.

گفتنی است؛ در پایان این آیین به نقل از ایسنا، رقابت فینال بین تیم های ژرفا از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) اراک اول، تیم شهید آرمان علی وردی از دانشگاه آزاد اراک دوم و تیم لنفوم هوچکین از دانشگاه علوم پزشکی اراک سوم شدند و از برگزیدگان مسابقات، اعضای تیم اجرایی و هیات داوران تقدیر شد.

کلید واژه ها: مسابقات استان مرکزی دانشجویان


نظر شما :