ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار/(۱)

ویژه‌برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی به‌مناسبت دهه فجر اعلام شد

۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۵ کد : ۵۳۱۳۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی ویژه برنامه های این نهاد را به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در استان تشریح کرد.
ویژه‌برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی به‌مناسبت دهه فجر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی به همین مناسبت به همت این معاونت و روابط عمومی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا جشنواره غذای سالم ویژه آقایان شاغل در جهاددانشگاهی، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات نقاشی ویژه فرزندان همکاران، مسابقه کتابخوانی ویژه اعضا و خانواده جهادگران در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

غلامی اضافه کرد: مسابقه عکس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشور و حماسی مردم ایران در این راهپیمایی بزرگ ویژه فرزندان و کارکنان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی در ادامه از رونمایی کتاب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: برپایی نشست های تخصصی دفتر مطالعات فرهنگی در خصوص سند گام دوم انقلاب اسلامی نیز از  دیگر برنامه های این معاونت در این ایام است.

غلامی با اشاره به برگزاری مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا توسط جهاددانشگاهی، اضافه کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر مدرسان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

این مقام مسئول در پایان برپایی نشست های تخصصی با موضوع انقلاب اسلامی در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، انعکاس ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در استان توسط خبرگزاری های جهاددانشگاهی، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، فضاسازی و آذین بندی جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ... را از دیگر برنامه های جهاددانشگاهی در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی


نظر شما :