با عنوان "خوانش قرآن، خوانش زندگی"؛

دوره آموزشی "تدبر در قرآن" در استان مرکزی برگزار می‌شود

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴ کد : ۵۴۰۷۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم با عنوان "خوانش قرآن، خوانش زندگی" به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.
دوره آموزشی "تدبر در قرآن" در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، گفت: دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی و فعال سازی قوه اختیار به وسیله کلام وحی بیان کرد.

غلامی با بیان اینکه مخاطب این دوره کلیه دانشجویان علاقه مند می باشند که در مدت 20 ساعت در این دوره شرکت خواهند کرد، گفت: در پایان این دوره قرآنی به دانشجویان شرکت کننده گواهینامه اهدا خواهد شد.

به گفته وی حسن شرکت در این طرح بهره مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، حضور در کلاس های آموزشی رایگان و ایجاد زمینه های تبادل افکار و خلاقیت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دوره تدبر در قران با حضور استاد مقدمی نژاد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32792033 و 09183650830 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: دوره دانشجویان آموزشی


نظر شما :