۳۱ فروردین؛ پایان مهلت شرکت در مسابقه "پایان‌نامه ۳ دقیقه‌ای" در استان مرکزی

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۱ کد : ۵۶۰۱۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه ای سه دقیقه ای در استان مرکزی برگزار می شود.
۳۱ فروردین؛ پایان مهلت شرکت در مسابقه "پایان‌نامه ۳ دقیقه‌ای" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه ای سه دقیقه ای به همت این سازمان در استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این رویداد دانشجویان می‌توانند محتوای پایان‌نامه خود را به گونه‌ ای قابل فهم برای عموم در مدت زمان 3 دقیقه ارائه کنند. به این ترتیب بخشی از پژوهش‌ های انجام شده توسط دانشجویان قابل عرضه به جامعه می‌ شود و گامی هم در توانمندسازی پژوهشگران جوان در جهت استفاده بهینه از فرصتهای ارائه پژوهش و  خلاصه‌ سازی حداکثری برداشته می‌شود.

خدیمی تصریح کرد: در برگزاری این رویداد، عموم مردم با جذابیت‌های فعالیت‌های پژوهشی آشنا می‌شوند و از اتفاقات پژوهشی در حال انجام آگاه می شوند.

این مقام مسوول ادامه داد: محدودیتی برای دانشجویان از نظر زمان دفاع از پایان نامه وجود ندارد. دانشجویان از سراسر کشور در هر زمانی که از پایان نامه خود دفاع کرده اند می توانند ارائه سه دقیقه ای از پایان نامه خود را ارسال کنند.

به گفته وی، کاربردی سازی موضوعات پایان نامه و رساله های دکتری در کشور، آگاه سازی عمومی در جامعه نسبت به علوم مختلف، جهت‌دهی موضوعات پژوهشی در پایان نامه‌ها، اجرایی و عملیاتی سازی پایان نامه‌های دانشجویی و حمایت از پایان نامه‌های کاربردی اهدافی است که در این رویداد دنبال می‌شود.

مدیر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان در پایان 31 فروردین ماه را پایان مهلت شرکت در هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای عنوان کرد.

کلید واژه ها: پایان نامه دانشجویان رویداد


نظر شما :