آغاز ثبت‌نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی/۲۲ اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۳ کد : ۵۶۱۸۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی تا ۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی/۲۲ اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ متقاضیان دانشگاهی و حوزوی علاقمند به شرکت در آزمون جذب عمومی منصب قضاء در سال ۱۴۰۲ می توانند تا پایان روز پنجشنبه،۷ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 این آزمون علاوه بر داشتن شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، دارای شرایط سنی بوده و داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۳۶ سال از شروط ثبت نام است که البته با داشتن شرایطی از جمله شرایط ایثارگری یا مقاطع تحصیلی بالاتر حداکثر تا میزان ۴ سال به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

 با توجه به این که اطلاع رسانی لازم جهت برگزاری آزمون از مدت ها قبل انجام شده و زمان برگزاری آزمون نیز روز ۲۲ اردیبهشت تعیین شده است، زمان ثبت نام آزمون را غیر قابل تمدید عنوان و به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام را روزهای آغازین آنجام دهند.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت از طریق درگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. آزمون روز جمعه، 22 اردیبهشت ماه به صورت تستی برای تمامی متقاضیان اعم از دانشگاهی و حوزوی در استان‌های منتخب برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: آزمون


نظر شما :