عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان مرکزی در بازدید ایسنا:

تعامل بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نظام‌مند شود/دیدگاه ایسنا در بحث امیدآفرینی قابل تحسین است

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۰ کد : ۵۶۹۴۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
طالبی با تاکید بر اینکه تعامل بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید نظام‌مند شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات این است که ارتباط بین روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها خیلی منسجم و هماهنگ نیست و ساز و کار خاصی ندارد که امیدواریم بتوانیم این فرآیند ارتباطی را ایجاد کنیم تا همه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به یکدیگر دسترسی بهتر و بیشتری داشته باشند.
تعامل بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نظام‌مند شود/دیدگاه ایسنا در بحث امیدآفرینی قابل تحسین است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی در دیدار هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های‌ استان مرکزی‌ از خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن تقدیر از عوامل این خبرگزاری اظهارکرد: نگاه و شعاری که این خبرگزاری از ابتدای فعالیت خود در بحث امیدآفرینی دارد قابل تحسین است و خوشبختانه این شعار را همواره در عرصه عمل پیگیری کرده اند. 

وی با بیان اینکه در حوزه روابط عمومی‌ در استان مرکزی شرایط خوبی برقرار است، تصریح کرد: در روابط عمومی‌های استان، نیروهای انسانی خوبی داریم که همواره فعالیت‌ها و خلاقیت‌های خوبی را از خود نشان می‌دهند. البته که ما به این شرایط راضی نیستیم و تلاش می کنیم که این حوزه در استان ارتقا پیدا کند تا بتوانیم کارهای جدی‌تری را اجرایی کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی، خاطرنشان کرد: نیاز داریم که در حوزه‌های آموزشی و توانمندسازی روابط عمومی‌ها اتفاق مثبتی بیفتد که رسانه‌ها می‌توانند در این امر، نقش مهمی داشته باشند. همچنین الزامات قانونی و ضمانت‌های اجرایی در روابط عمومی‌ها باید نظم بیشتری بگیرد.

طالبی با بیان اینکه در کشور انتقادهایی نسبت به روابط عمومی ها و رسانه‌ها وجود دارد، اظهارکرد: خوشبختانه در استان مرکزی شرایط خوبی از این لحاظ برقرار است و این مهم در سفر اخیر وزیر کار به استان مشاهده شد. البته ما انتظارات بیشتری از رسانه‌ها داریم و نیاز داریم که ارتباط رسانه ها و روابط عمومی های استان تقویت شود تا وظیفه‌مان را به درستی انجام دهیم. رسانه در عین مطالبه گری باید انتقاد منصفانه و مستندی داشته باشد تا انصاف رعایت شود و در نتیجه پاسخگویی در پی داشته باشد.

وی در پایان به نقل از ایسنا با تاکید بر اینکه تعامل بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید نظام‌مند شود، افزود: یکی از مشکلات این است که ارتباط بین روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها خیلی منسجم و هماهنگ نیست و ساز و کار خاصی ندارد که امیدواریم بتوانیم این فرآیند ارتباطی را ایجاد کنیم تا همه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به یکدیگر دسترسی بهتر و بیشتری داشته باشند.

همچنین در این دیدار موضوعاتی پیرامون حمایت از رسانه ها در حوزه توسعه فضای فیزیکی، برگزاری جلسات تعاملی بیشتر بین خبرگزاری ها و روابط عمومی‌ها و تعیین ساز و کار مطالبه‌گری صحیح توسط رسانه‌ها مطرح شد. 

کلید واژه ها: روابط عمومی رسانه استان مرکزی


نظر شما :