با معرفی برگزیدگان؛

مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی "کتاب سه دقیقه‌ای" در اراک برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۳ کد : ۵۸۰۶۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی "کتاب سه دقیقه‌ای" در اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی دبیر اجرایی این مسابقات در این باره، اظهارکرد: دوره‌های گذشته این مسابقات به دلیل بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد؛ اما خوشبختانه به دلیل فروکش کردن این بیماری، سومین دوره مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت ۱۰ نفر در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: در این مسابقات، شرکت کنندگان باید کتاب‌های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی کنند و در این سه دقیقه مهم‌ترین پیام و ایده‌ اصلی کتاب یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند. 

دارابی با بیان اینکه ملاک اصلی ارزیابی داوران، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارت‌های ارتباطی است، افزود: داوران این سری از مسابقات، خانم‌ها فاطمه غنی پور، رضوان قربانی و دکتر علی اصغر غفاری زاده هستند. داوران بوسیله سه کارت سبز، زرد و قرمز امتیاز می دهند که هر رنگ بیانگر امتیاز شرکت کنندگان است.

شایان ذکر است به نقل از ایسنا این مسابقات در دو بخش عمومی و تخصصی(مسائل سیاسی ایران معاصر) در دانشگاه اراک برگزار شد و در پایان، رضوان پورمحمدی با ۴۰ امتیاز به عنوان نفر برتر استان مرکزی انتخاب و به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یافت‌.

کلید واژه ها: مسابقات کتاب امتیاز


نظر شما :