برپایی نشست هم‌اندیشی روسای مرکز آموزش علمی‌‌کاربردی جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۰ کد : ۵۸۳۷۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف تعامل و همکاری دوجانبه برگزار شد.
برپایی نشست هم‌اندیشی روسای مرکز آموزش علمی‌‌کاربردی جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست هم‌اندیشی دکتر وجیه اله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد استان مرکزی و معاون بازرسی بسیج اساتید استان با دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مشاورین رییس دانشگاه برگزار شد.

در این نشست در خصوص راهکارهای تعامل و همکاری دوجانبه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و دانشگاه علوم پزشکی اراک مطالبی بیان شد.

همچنین در این نشست در راستای راه اندازی رشته کاردانی فنی تجهیزات پزشکی- تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی که به تازگی به رشته های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک اضافه شده است و بهره مندی دانشجویان این مرکز آموزشی در زمینه استفاده از آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک نظراتی ارائه شد.

گفتنی است؛ بازدید دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی در قالب درس کاربینی و کارورزی از آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک


نظر شما :