برگزاری دپارتمان آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۲ کد : ۵۸۴۰۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری دپارتمان آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان خبر داد.
برگزاری دپارتمان آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: دوره های آموزشی علوم کامپیوتر، فنی مهندسی، علوم پزشکی و زبان های خارجی به همت این معاونت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با پشتوانه بیش از 40 سال فعالیت پیشرو اجرای دوره های آموزشی و تخصصی ویژه متقاضیان  است، اظهارکرد: دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و ایجاد مهارت نیروی انسانی جذب بازار کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل دستگاه ها برگزار می شود.

صالحی ادامه داد: در همین راستا دوره های آموزش علوم کامپیوتر شامل مهارت های هفتگانه ICDL، مبانی، اینترنت و ویندوز ICDL2، فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته، فتوشاپ در عکاسی، فتوشاپ در تبلیغات، طراحی صفحات وب، مقدماتی(برنامه‌نویسیAndroid )مقدماتی و پیشرفته و ... برگزار می شود.

به گفته وی، دوره های فنی مهندسی مرکز تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان شامل دوره آموزشی میکروتیک(MTCNA، دوره مایکروسافت، MCSA و CCNA CISCO) است.

صالحی در ادامه از برگزاری دوره های علوم پزشکی خبر داد و افزود: دوره آموزشی تکنسین مقدماتی داروخانه، دستیار کنار دندان‌پزشک، کمک های اولیه و فوریت پزشکی، پذیرش علوم آزمایشگاهی و مربی پیش از دبستانی از رشته های این مرکز تخصصی می باشد.

وی به آموزش زبان های خارجی توسط مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره های آموزشی را سپری کننده مدرک معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه می شود.

به گفته این مقام مسوول؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :