درخشش خبرنگاران و عکاس ایسنا در جشنواره مطبوعات استان مرکزی

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۵ کد : ۵۸۵۴۴ معاونت فرهنگی
خبرنگاران و عکاس ایسنا در سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی با کسب ۵ رتبه خوش درخشیدند.
درخشش خبرنگاران و عکاس ایسنا در جشنواره مطبوعات استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سومین جشنواره مطبوعات استان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره ۵۶ نفر از اهالی رسانه با ۱۹۲ اثر در ۸ گرایش شرکت کردند که ۲۰ نفر برتر توسط هیئت داوران برگزیده شدند.

برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره به شرح زیر است:

در بخش گزارش آذر اسفندیاری از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، ریحانه جلالی از خبرگزاری فارس رتبه دوم و علی فرقانی از خبرگزاری ایسنا و مبین جلیلی از خبرگزاری تسنیم به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش خبری، آذر اسفندیاری از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، شایسته سلامی از روزنامه عطریاس رتبه دوم و محمدرضا داودآبادی از پایگاه خبری دیار آفتاب رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس، پریسا بهزادی از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، نرجس سهروردی از خبرگزاری جمهوری اسلامی رتبه دوم و علی کریمی از خبرگزاری جمهوری اسلامی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، علیرضا کاظمی از پایگاه خبری دیار آفتاب رتبه دوم و علی فرقانی از خبرگزاری ایسنا و شایسته سلامی از روزنامه عطریاس به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش، هیئت داوران رتبه ‌اول را انتخاب نکردند.

در بخش تیتر، وحید حاج سعیدی از روزنامه وقایع استان رتبه اول، زهرا مرادی از هفته‌نامه بهرنگ‌ رتبه دوم و ریحانه جلالی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش خبر، حمیدرضا جلالی از خبرگزاری فارس رتبه‌های اول و دوم را کسب کرد.

در بخش مقاله به نقل از ایسنا؛ علیرضا کاظمی از پایگاه خبری دیار آفتاب رتبه دوم و ریحانه جلالی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش، هیئت داوران رتبه ‌اول را انتخاب نکردند.


نظر شما :