رویداد اکسیر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد

رویداد اکسیر با عنوان "یک شهید، یک دانشجو، یک تعاونی" در مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد .
رویداد اکسیر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، رویداد اکسیر با حضور تعاونگران، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد .

فاطمه غنی‌پور مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش اموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: این رویداد با هدف آشنایی و کسب تجربه علمی با فرآیندهای ایده پردازی درست، ارزیابی ایده و ارائه آن در حوزه کارآفرینی و کسب و کار، آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کارهای نوپا، آشنایی با اصول اولیه ارزیابی ایده، بازارسنجی و طراحی ایده متناسب با بازار و نیازهای مشتری، تجربه ارائه تاثیرگذار ایده به سرمایه گذاران و داوران، تجربه یک کار تیمی و آموزش مفاهیم اولیه و راه اندازی کسب و کارهای جدید مبتنی بر راه‌اندازی تعاونی‌ها در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد .

وی افزود: استعلام مسائل، مشکلات و چالش‌ها، اعلام فراخوان و اطلاع رسانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، ارسال دستورالعمل برای شرکت کنندگان و جلسه تخصصی منتورها و برگزاری رویداد از جمله فرآیندهای برگزاری رویداد اکسیر در حوزه تعاون است .

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش اموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: راهکارهای کاهش هزینه های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، افزایش درآمد و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نوآورانه از نتایج مورد انتظار برگزاری این رویداد است.


نظر شما :