به همت مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی اراک؛

رویداد استارتاپی "کسب و کارهای اینترنتی" با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۷ کد : ۶۰۶۲۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از برگزاری رویداد استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی به همت این مرکز آموزشی خبر داد.
رویداد استارتاپی "کسب و کارهای اینترنتی" با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در این باره، گفت: رویداد استارتاپی "کسب و کارهای اینترنتی" با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی به همت این مرکز آموزشی برگزار می شود.

وی محورهای این رویداد را شامل راهکارهای خلاقانه در زمینه صنایع خلاق فرهنگی به منظور راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، روش های نوین توسعه کسب و کارهای اینترنتی نظیر هوش مصنوعی و ... با محوریت صنایع خلاق فرهنگی، نرم افزارهای تخصصی و کاربردی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی  و حفظ، بازسازی و احیای صنایع فرهنگی استان مرکزی با راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیان کرد.

پارسا با اشاره به مزایای برگزاری رویداد استارتاپی، اظهارکرد: استقرار ایده های برتر در مرکز نوآوری کسب و کارهای اینترنتی جهاددانشگاهی اراک، برگزاری کارگاه های علمی  پرورش ایده جهت توانمندسازی ایده پردازان در راستای توسعه ایده های ارائه شده و حمایت های مادی و معنوی از ایده های عملیاتی از جمله مزایای این رویداد استارتاپی خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در ادامه مهلت ثبت ایده ها تا 20 مرداد ماه سال جاری بیان کرد و افزود: زمان برگزاری پیش رویداد 25 مرداد و زمان برگزاری رویداد نهایی اول شهریورماه 1402 است.

به گفته وی؛ استانداری مرکزی، شورای شهر اراک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و شبکه آفتاب استان از حامیان رویداد استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی هستند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت ایده به نشانی دبیرخانه این رویداد واقع در اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، جنب مدارس استعدادهای درخشان، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مراجعه و یا با شماره 34172004 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: رویداد استارتاپی کسب کارهای اینترنتی


نظر شما :