برپایی کارگاه آموزشی "کاربرد گیاهان دارویی" در مرکز جهاددانشگاهی ساوه

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۰ کد : ۶۱۳۹۴ معاونت آموزشی
به همت مرکز آموزش عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی ساوه کارگاه آموزشی کاربرد گیاهان دارویی در این شهرستان برگزار می شود.
برپایی کارگاه آموزشی "کاربرد گیاهان دارویی" در مرکز جهاددانشگاهی ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مهدی کاظمی مدیر جهاددانشگاهی ساوه در این رابطه، گفت: کارگاه آموزشی کاربرد گیاهان دارویی به همت مرکز آموزش عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی ساوه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: گیاهان در تمام طول تاریخ بشر همواره برای انسان مفید و سودمند بوده اند و بخش جدایی ناپذیر از زندگی بشریت به حساب می آیند. از گیاهان محصولات متعددی تولید می شود که نه تنها برای زندگی و سلامت انسان ها مفید هستند بلکه ضروری نیز می باشند.

کاظمی در ادامه هدف اصلی از برگزاری دوره کاربر گیاهان دارویی پرورش نیروهای متخصص و حرفه‌ای در زمینه تجویز و ترکیب گیاهان دارویی بیان کرد.

به گفته وی، این دوره آموزشی شامل 5 جلسه روزهای زوج ساعت 14 الی 16 با تدریس دکتر سعیدی در این مرکز آموزشی برگزار می شود و به فراگیرانی که دوره آموزشی در مرکز آموزش عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی سپری کرده باشند از تخفیف ویژه برخوردارند.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه به نشانی میدان شهدا، کوچه امام خمینی(ره)5، روبروی آزمایشگاه نوبل مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ساوه


نظر شما :