کیفی‌سازی کتب منتشر شده سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۰ کد : ۶۱۴۷۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی از کیفی سازی کتب منتشر شده این سازمان در سال جاری خبر داد.
کیفی‌سازی کتب منتشر شده سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تغییر رویه فعالیت انتشارات جهاددانشگاهی استان در سال جدید و با رعایت قوانین سازمان ترویج، مطالعه و نشر جهاددانشگاهی و کیفی سازی کتب انتشارات، تاکنون 5 عنوان کتاب در سه ماهه نخست سال جاری چاپ شده است.

وی بیشترین آمار کتاب های چاپ شده توسط این سازمان را شامل حوزه‌ های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی عنوان کرد.

خدیمی در ادامه تصریح کرد: کتاب هایی که به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان چاپ می شود صرفا کتب دانشگاهی است و در زمینه های انتشار کتب دیگر فعالیتی ندارد.

به گفته وی؛ سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با توجه به تجربیات گسترده و سابقه طولانی جهاددانشگاهی در زمینه چاپ و انتشار کتب علمی، دانشگاهی و در راستای ایجاد تشکیلات مناسب به منظور تألیف، ترجمه و انتشار کتب، نشریات، نتایج تحقیقات علمی، فرهنگی و تولید مواد کمک آموزشی تاسیس شد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: علاقه ‌مندان می‌توانند برای تهیه مجموعه کتاب‌ های منتشر شده از سوی انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی دفتر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واقع در دانشگاه اراک مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۰۵۲۰۵۶۰۶ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی انتشار کتب


نظر شما :