برگزاری دوره آموزشی" تربیت مدرس زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۶۲۱۸۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزش تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی" تربیت مدرس زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزش تربیت مدرس زبان انگلیسی ویژه علاقه مندان به این رشته در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

با توجه به نیاز و تامین مدرسین کارآمد و آشنا با روش های جدید تدریس، انواع آزمون ها، اصول کلاس داری و چگونگی انتقال مطالب به فراگیران از یک سو و لزوم ایجاد همسویی و هماهنگی در شیوه تدریس مدرسین در مراکز مختلف جهاددانشگاهی از سوی دیگر، برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی ضروری به نظر می رسد.

هدف از برگزاری دوره آموزشی، توانمندسازی فراگیران در زمینه تدریس زبان انگلیسی در مراکز مختلف آموزشی و ایجاد هماهنگی لازم در روش های تدریس آنها می باشد. متقاضیان ورود به این دوره باید از توانمندی های زبانی پیشرفته برخوردار باشند. توانمندی های زبانی داوطلبین بر اساس آزمون های استاندارد شفاهی و کتبی ارزیابی می گردد.

این دوره شامل یک ترم ۴۰ ساعته بر اساس سرفصل های ارائه شده برگزار می شود و به فراگیرانی که دوره را با موفقیت سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: دوره جهاددانشگاهی زبان انگلیسی


نظر شما :