آغاز سال تحصیلی جدید مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی اراک از اول مهرماه/ شروع انتخاب واحد از امروز

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۴ کد : ۶۲۲۵۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
انتخاب واحد نیمسال تحصیلی سال ۱۴۰۲ در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از امروز، ۲۱ شهریورماه آغاز شد.
آغاز سال تحصیلی جدید مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی اراک از اول مهرماه/ شروع انتخاب واحد از امروز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زمان انتخاب واحد مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربری جهاددانشگاهی اراک از امروز، 21 شهریور الی 31 همین ماه از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه(هم آوا) انجام می شود.

نکته مهم اینکه دانشجویان قبل هر اقدامی جهت انتخاب واحد ابتدا نیمرخ تحصیلی خود را بروز رسانی کنند و به منظور ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، انتخاب واحد بر اساس سال و نیمسال ورود به دانشگاه انجام می شود.

همچنین انتخاب واحد توسط شخص دانشجو در سامانه هم آوا الزامی بوده و انجام انتخاب واحد توسط مراکز آموزشی به هیچ وجه مجاز نمی باشد؛ بنابراین دانشجویان موظف هستند شخصاً با مراجعه به سامانه هم آوا نسبت به انجام انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

دانشجویان باید حداقل 12 و می توانند حداکثر 20 واحد اخذ نمایند و باید در نظر داشته باشند که در انتخاب واحد ترم جاری نباید دو درس از گروه معارف را اخذ نمایند و تنها یک درس از گروه معارف را می بایست انتخاب کنند.

گفتنی است؛ زمان شروع کلاس های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از روز شنبه، اول مهرماه می باشد و امتحانات پایان ترم از 23 دی الی 4 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


نظر شما :