در نشست هم‌اندیشی دبیران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مطرح شد؛

ضرورت شبکه‌سازی منسجم دانشجویی در استان مرکزی/بهره‌مندی حداکثری دانشجویان از برنامه‌های سازمان دانشجویان

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۶۲۴۳۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: امید است با تمامی قوا و نیروی خود را به کار ببریم تا دانشجویان از برنامه هایی که در سازمان دانشجویان اجرا می شود حداکثر استفاده و بهره را ببرند.
ضرورت شبکه‌سازی منسجم دانشجویی در استان مرکزی/بهره‌مندی حداکثری دانشجویان از برنامه‌های سازمان دانشجویان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست هم اندیشی  با دبیران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، گفت: در آستانه مهرماه و بازگشایی دانشگاه ها هستیم. امید است با تمامی قوا و نیروی خود را به کار ببریم تا دانشجویان از برنامه هایی که در سازمان دانشجویان اجرا می شود حداکثر استفاده و بهره را ببرند.

وی ضمن تشکر از تلاش مدیر اجرایی و دبیران کانون های سازمان دانشجویان، خاطرنشان کرد: برنامه های هماهنگ ملی که از سوی سازمان مرکزی اعلام می شود باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا دانشجویان سراسر استان مرکزی بتوانند بهره کافی را ببرند.

علیرضا دارابی مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه، افزود: در آستانه بیست و پنجمین سالروز تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قرار داریم. امید است بتوانیم با اجرای برنامه های متنوع و پرمحتوا، قدمی در شبکه سازی قوی دانشجویی در سطح استان برداریم.

وی با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، افزود: برنامه های اجرایی شعبه باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که دانشجویان به ویژه دانشجویان جدید الورود بتوانند از برنامه های محتوایی برگزار شده بهره کامل را ببرند.

دارابی در پایان افزود: ویژه برنامه های بیست و پنجمین سالروز تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری برگزار می شود

گفتنی است؛ در ادامه این نشست دبیران کانون های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان به ارائه نقطه نظرات خود را در خصوص اجرای برنامه های آتی سازمان پرداختند.


نظر شما :