ارزیابی و توسعه شایستگی ۲۸۵ پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی توسط جهاددانشگاهی استان

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲ کد : ۶۲۵۱۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
ارزیابی و توسعه شایستگی ۲۸۵ نفر از پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از امروز، ۲۹ شهریورماه به مدت یک هفته در جهاددانشگاهی استان آغاز شد.
ارزیابی و توسعه شایستگی ۲۸۵ پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی توسط جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در این باره، گفت: ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه‌ های اجرایی استان مرکزی توسط ارزیابان حرفه‌ ای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در محل پردیس جهاددانشگاهی استان آغاز شد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت‌ های گسترده خود در حوزه‌ های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با استفاده از متخصصان با تجربه، با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌ های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و استان و در دستگاه‌های مختلف اجرایی کرده است.

مرادی اضافه کرد: در همین راستا 285 نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی استان که در آزمون استخدامی امور مالیاتی شرکت کرده بودند در بازه زمانی 29 شهریور الی 7 مهرماه سال جاری توسط ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی هدف از برگزاری ارزیابی شایستگی مدیران را توسعه شایستگی استعدادهای مدیریتی، ارزیابی و سنجش نیازمندی‌ های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای دستگاه های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است.

کلید واژه ها: کانون ارزیابی توسعه شایستگی جهاددانشگاهی


نظر شما :