عذرخواهی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بابت لغو آزمون استخدامی وزارت بهداشت

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۷ کد : ۶۳۶۷۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بابت مشکل بوجود آمده در فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و لغو این آزمون از شرکت‌کنندگان عذرخواهی کرد.
عذرخواهی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بابت لغو آزمون استخدامی وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در این باره، اظهار کرد: بیست و هشتم مهرماه روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سراسر کشور قرار بود این آزمون توسط جهاددانشگاهی در استان مرکزی برگزار شود، اما متاسفانه به علت بروز مشکلات فنی ایجاد شده و عدم تطابق شماره صندلی‌ها و دفترچه سوالات داوطلبان، در برگزاری آزمون اختلال ایجاد شد.

وی افزود: بر این اساس، برای رعایت حق شرکت کنندگان و عدم تضییع حقوق آنان، تصمیم به لغو این آزمون گرفته شد.

مرادی از همه شرکت کنندگان، به‌ویژه شرکت کنندگانی که امروز از شهرستان‌های استان برای حضور در آزمون به اراک آمده بودند عذرخواهی کرد و گفت: این آزمون در روز ۱۱ آبان ماه با رعایت تمامی الزامات لازم و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه در فضای مجازی درخصوص تقلب و لو رفتن سوالات مطرح شده به هیچ‌وجه صحت ندارد و لغو آزمون تنها به‌دلیل مشکلات فنی ایجاد شده انجام شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان به نقل از ایسنا، اظهارکرد: کمیته‌ای توسط استانداری مرکزی برای بررسی ابعاد این مسئله و شناسایی مقصران احتمالی و برخورد قانونی با آنها تشکیل شده است.


نظر شما :