با تدریس رئیس انجمن داروسازان استان؛

دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۶۴۵۳۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزشی جدید تکنسین داروخانه آغاز شد.
دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان در این باره، گفت: دوره آموزشی جدید تکنسین داروخانه به همت این مرکز آموزشی آغاز شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی و توانمندسازی فراگیران در زمینه نسخه خوانی دارو در داروخانه روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ الی 19 با تدریس دکتر خدمتی رئیس انجمن داروسازان استان مرکزی در مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

سعادت خواه اضافه کر: این دوره آموزشی کوتاه مدت برای افرادی که دارای متقاضی کار در داروخانه ها هستند در نظر گرفته شده است تا توانمندی های فراگیران در پایان دوره اشکال دارویی را شناسایی  کند و دسته های درمانی داروها را بشناسد، نحوه ارتباط و تعامل بین فردی در داروخانه را درک کند، روش های نسخه خوانی را به کار ببرد، کارآموزی در داروخانه را به درستی انجام دهد و قوانین و حدود اختیارات در محیط داروخانه را بشناسد.

به گفته وی؛ دوره آموزشی تکنسین داروخانه به مدت 100 ساعت(40 ساعت عملی و 60 ساعت تئوری) برگزار و به فراگیرانی که با موفقیت این دوره را سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه می شود.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :