استقبال بی‌نظیر دانشجویان از حضور در مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی/ تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۸ آذرماه

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۶۵۳۳۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در پی استقبال بی نظیر دانشجویان استان مرکزی از حضور در مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان، مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات مجددا تمدید شد.
استقبال بی‌نظیر دانشجویان از حضور در مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی/ تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۸ آذرماه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی و دبیر اجرایی این مسابقات با اعلام این خبر، گفت: بدنبال استقبال بی نظیر دانشجویان از برگزاری مسابقات ملی مناظره در استان، مهلت ثبت نام این مسابقات تا روز چهارشنبه، 8 آذرماه جاری تمدید شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی را توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و تقویت مهارت فن بیان و سخنوری در میان دانشجویان عنوان کرد.

دارابی در ادامه با اشاره به اینکه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می‌ شود، افزود: در این مسابقات تیم های مختلفی از دانشگاه های استان شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به تیم های موافق و مخالف در موضوعات حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... با یکدیگر به مناظره و رقابت می پردازند و در نهایت تیم های برتر این مسابقات به دیدار پایانی راه می یابند.

دبیر اجرایی این مسابقات در پایان یادآور شد: قرعه کشی تیم های شرکت کننده مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان روز دوشنبه، 13 آذرماه جاری در اراک برگزار می شود.

کلید واژه ها: مسابقات ملی مناظره جهاددانشگاهی استان دانشجویان


نظر شما :