توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی صورت گرفت؛

ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۶۵۵۳۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران برای سنجش شایستگی های ۳۰ نفر از کارشناسان و مدیران معرفی شده از دستگاه های اجرایی استان مرکزی برگزار شد.
ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: این ارزیابی بر اساس اهمیت اصل شایسته سالاری و تاثیر آن بر ارتقا و تعالی نظام سلامت انجام می شود و گامی مهم در افزایش بهره وری سازمان است و امکان تطبیق صحیح نیاز نیروی انسانی سازمان را با شایستگی های مدنظر برای جذب، انتصاب و ارتقا نیروی انسانی فراهم می سازد.

وی اظهارکرد: ارزیابی اخیر شامل ۳۰ نفر از کارشناسان و مدیران‌ معرفی شده از سازمان های استاندارد، غله، شرکت آب و فاضلاب، سازمان پزشکی قانونی، پارک علم‌وفناوری و دانشگاه صنعتی اراک در شاخص های شایستگی‌های عمومی شامل مهارت‌های ارتباطی، نظارت و کنترل، صبر و بردباری، پاسخگویی و برنامه ریزی و سازماندهی و توانایی های اجرایی و تحلیلی جهت جذب یا تصدی پست های مدیریتی پایه و عملیاتی، با ابزارهای مختلف مورد سنجش قرار گرفتند.

به گفته وی به نقل از ایسنا، جهاددانشگاهی چندی پیش نیز ارزیابی شایستگی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره کل امور مالیاتی را به عهده داشت.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ارزیابی شایستگی


نظر شما :