رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

منتظر اعلام ایده‌های ایکنا جهت پیگیری امور قرآنی استان هستیم

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۷ کد : ۶۵۶۲۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
حجت الاسلام شریفی ضمن بازدید خبرگزاری ایکنا، تصریح کرد: منتظر هستیم تا این رسانه ایده‌ها و نظرات خود را در راستای پیگیری امور قرآنی استان اعلام کند تا در سایه همکاری بهتر بتوان مشکلات را برطرف و به هم‌افزایی بیشتر جامه عمل پوشاند.
منتظر اعلام ایده‌های ایکنا جهت پیگیری امور قرآنی استان هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اسماعیل شریفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور در خبرگزاری ایکنا مرکزی از این مجموعه بازدید و با خبرنگار این رسانه در استان گفت‌و‌گو کرد.

وی ضمن تقدیر از خبرگزاری ایکنا، این رسانه را چشم و گوش جامعه قرآنی دانست و با اعلام آمادگی جهت تعامل بیشتر با این خبرگزاری، اظهار کرد: منتظر هستیم تا این رسانه ایده‌ها و نظرات خود را در راستای پیگیری امور قرآنی استان اعلام کند تا در سایه همکاری بهتر بتوان مشکلات را برطرف و به هم‌افزایی بیشتر جامه عمل پوشاند.

حجت‌الاسلام شریفی به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان اشاره کرد و ادامه داد: ۷۶ مرکز قرآنی در استان فعالیت داشته که وظیفه برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ویژه قرآن‌آموزان را بر عهده دارند.

وی در پایان به نقل از ایکنا، به تشریح وضعیت فعلی مؤسسات قرآنی، برنامه‌های پیشروی اداره تبلیغات اسلام تا پایان سال، برگزاری جلسات هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی، آموزش و توجه به روستاها و ... پرداخت.

کلید واژه ها: قرآنی مرکزی خبرگزاری


نظر شما :