پیام رییس جهاددانشگاهی به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۶۵۸۳۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو تأکید کرد: از شما عزیزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور انتظار می‌رود با آگاهی، توانایی و درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده‌های سیاسی و اجتماعی جهان بیاندیشید و با تحلیل‌های واقع‌بینانه و بدون تعصب در راستای نیل به آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران و توسعه کشورمان گام بردارید.
پیام رییس جهاددانشگاهی به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در پیام حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در آستانه فرارسیدن ۱۶ آذرماه، آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت نام و یاد شهدای دانشجو، فرارسیدن  16 آذرماه، روز حق‌طلبی، استعمارستیزی، اندیشه ورزی، ایمان و شجاعت طلبی قشر فرهیخته‌ دانشجو را به آینده‌سازان کشور عزیزمان تبریک و تهنیت می‌گویم.

شانزدهم آذرماه در کشورمان تنها یادآور یک اتفاق و تاریخ شهادت دانشجویان شجاع والامقام مصطفی بزرگ‌نیا، مهدی شریعت‌رضوی و احمد قندچی در دانشگاه نیست، بلکه زنگ بیداری و یادآور ایستادگی و هوشیاری این قشر آگاه و روشن‌منش است که در برابر اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا، به دفاع از استقلال کشورمان پرداختند و خواهان عزت و سربلندی ایران آباد و آزاد شدند.

دانشجویان عزیز، شما همواره نمادی از دانایی و خردورزی در تاریخ این سرزمین بوده‌اید که باروحیه عدالت‌طلبی، همت و انگیزه برای دستیابی به آرمان‌ها و ایده‌آل‌های خود، نقشی بزرگ در جامعه ایفا می‌کنید. تلاش‌های شما در عرصه‌های تولید علم و فناوری و خدمت به مردم برای پیشرفت و توسعه کشورمان همیشه درخشان و چشم‌نواز بوده است.

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید نموده‌اند از دانشگاه همیشه و در همه‌جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدف‌گذاری‌های سیاسی و اجتماعی. 

در این راستا از شما عزیزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور انتظار می‌رود با آگاهی، توانایی و درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده‌های سیاسی و اجتماعی جهان بیاندیشید و با تحلیل‌های واقع‌بینانه و بدون تعصب در راستای نیل به آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران و توسعه کشورمان گام بردارید.

در سال جاری با در پیش بودن انتخابات اسفندماه، نقش شما در افزایش مشارکت مردم، حائز اهمیت و اثرگذار است، شما می‌توانید به‌عنوان قشری پیشرو و عدالت‌طلب با تبیین‌گری برای انتخاب اصلح، در این امر مهم نقش‌آفرینی کنید.

جوانان و فرزندان ایران اسلامی، اکنون در حال عبور از یکی از پیچیده‌ترین برهه‌های تاریخ  هستیم و در این روزها که فلسطین و غزه به خط مقدم مبارزه علیه استکبار تبدیل‌شده‌ است، شما دانشجویان باید صدای مظلومیت مردم غزه باشید، چراکه صدای شما از هر صدای دیگری رساتر  و تأثیرگذارتر است.

این‌جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به دانشجویان آینده‌ساز میهن اسلامی، اساتید و دانشگاهیان و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی تبریک می‌گویم و امیدوارم حضورتان در پیشبرد اهداف بلند و عالی نظام جمهوری اسلامی ایران منشأ اثر باشد‌.

حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی

کلید واژه ها: دانشجویان جهاددانشگاهی


نظر شما :