برای دومین سال متوالی؛

حضور ۱۴ تیم دانشجویی از حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در مسابقات ملی "مناظره دانشجویی"

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۸ کد : ۶۶۳۲۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از حضور ۱۴ تیم دانشجویی از حوزه علمیه خواهران استان در مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان خبر داد.
حضور ۱۴ تیم دانشجویی از حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در مسابقات ملی "مناظره دانشجویی"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت و گوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: امسال برای دومین سال متوالی تیم های مختلفی از حوزه علمیه استان مرکزی در این مسابقات شرکت کردند و این استان به عنوان اولین واحدی است که از حوزه های علمیه خواهران با 14 تیم در این مسابقات حضور دارد.

این مقام مسوول یادآور شد: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در قالب تیم های موافق و مخالف در موضوعات گزاره های انتخابی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فناوری و ... با یکدیگر به مناظره و رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به دیدار پایانی راه می یابند.

به گفته وی؛ مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی هر ساله به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

کلید واژه ها: مسابقات استان مرکزی تیم جهاددانشگاهی دانشجویان


نظر شما :