برگزاری دوره آموزشی "تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی" در جهاددانشگاهی ساوه

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۰ کد : ۶۶۳۸۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه، دوره آموزشی "تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی" در این شهرستان برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی "تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی" در جهاددانشگاهی ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کاظمی مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه، گفت: دوره آموزشی تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی به همت این مرکز آموزشی در این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته برگزار و به متقاضیانی که دوره آموزشی تربیت مربی مهد کودک و پیش دبستانی را با موفقیت سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه خواهد شد.

کاظمی در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی شامل روانشناسی رشد، آموزش مفاهیم دینی و اجتماعی، آشنایی با شیوه های قصه گویی و نمایش خلاق، بازی و اسباب بازی، آشنایی با کمک های اولیه و بیماری های شایع کودکان، آشنایی با خلاقیت رفتاری و عاطفی کودکان و ... عنوان کرد.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی به نشانی ساوه، میدان شهدا، کوچه امام خمینی(ره)5، روبروی آزمایشگاه نوبل مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی جهاددانشگاهی


نظر شما :