ویژه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون‌های استخدامی؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با فرایندهای ارزیابی شایستگی" در استان مرکزی برگزار می‌شود

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۴ کد : ۶۶۴۴۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری ۳ کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با فرایندهای ارزیابی شایستگی ویژه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون‌های استخدامی در استان خبر داد.
کارگاه آموزشی "آشنایی با فرایندهای ارزیابی شایستگی" در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: سه کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با فرایندهای ارزیابی شایستگی ویژه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون‌های استخدامی و متقاضیان پست های مدیریتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در شیوه نامه جدید آزمون های استخدامی، اخذ پست های مدیریتی بدون ارزیابی شایستگی امکان پذیر نمی باشد. از همین رو این دوره ها بصورت عمومی و ویژه متقاضیانی است که در آزمون های استخدامی شرکت کرده اند و قرار است به مرحله مصاحبه راه یابد.

نعمتی اضافه کرد: ارزیابی متقاضیان در کانون ارزیابی به نفع افراد می باشد؛ چراکه با تعهد سازمانی بیشتری مواجه شده و رضایت شغلی بیشتر را تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: کانون ارزیابی شایستگی جهاددانشگاهی با رویکرد نهادینه سازی شایسته سالاری و شایسته پروری در سازمان ها و بهره مندی از ظرفیت صاحب‌نظران و ارزیابان حرفه ای ایجاد شده است.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی روزهای پنجشنبه 30 آذرماه جاری، اول و هفتم دی ماه 1402 به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقا صابر، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ارزیابی شایستگی آزمون استخدامی


نظر شما :