ویژه کارشناسان سازمان بهزیستی؛

برپایی دوره آموزشی "آشنایی با بیماری‌های متابولیک و تغذیه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۶۶۶۹۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزشی آشنایی با بیماری های متابولیک و تغذیه ویژه کارشناسان سازمان بهزیستی استان در حال برگزاری است.
برپایی دوره آموزشی "آشنایی با بیماری‌های متابولیک و تغذیه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: دوره آموزشی "آشنایی با بیماری‌های متابولیک و تغذیه" به همت این معاونت ویژه کارشناسان سازمان بهزیستی استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره به منظور آشنایی فراگیران با بیماری های متابولیک و تغذیه آنان، آشنایی با انواع بیماری ها، آشنایی با انواع تغذیه این نوع بیماران و ارائه مشاوره مددکاری صحیح کارشناسان به خانواده ها برگزار می شود.

نعمتی در ادامه یادآور شد: از سرفصل های اصلی این دوره آموزشی می توان به تعریف بیماری متابولیک، انواع بیماری ها و علل بروز بیماری، پیامدهای بیماری، تغذیه صحیح و عوارض تغذیه ناصحیح اشاره کرد.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت با تدریس هومن محمدطالبی کارشناس پرستاری مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی ویژه کارشناسان توانبخشی، روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و مددکاران حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی در حال برگزاری است.

 

کلید واژه ها: بیماری متابولیک تغذیه دوره آموزشی جهاددانشگاهی


نظر شما :