راهیابی ۱۶ تیم دانشجویی استان مرکزی به مرحله سوم مسابقات ملی "مناظره دانشجویی"

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۲ کد : ۶۶۷۵۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دبیر دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی از راهیابی ۱۶ تیم دانشجویی استان به مرحله سوم این مسابقات خبر داد.
راهیابی ۱۶ تیم دانشجویی استان مرکزی به مرحله سوم مسابقات ملی "مناظره دانشجویی"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی دبیر دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان با اعلام این خبر، گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی با حضور 58 تیم از دانشگاه های سراسر استان از آذرماه امسال آغاز شده و در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 16 تیم دانشجویی به مرحله سوم این مسابقات راه یافتند، افزود: تیم‌های شهید علی‌وردی و تجسم اندیشه، شهید سلیمانی و رافعان چالش، تیم همنگری و شهید خرازی، تیم دختران تمدن‌ساز و تیم برهان، تیم رستا و شهید باکری، تیم دیسپلازی و افرا، تیم امید و قلم و تیم پیشداد و تابش در قالب تیم های موافق و مخالف در موضوعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهگی، علم  و فناوری و ... روز شنبه 9 دی ماه در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک به رقابت می پردازند.

دارابی یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات در استان مرکزی آذر و دی ماه سال‌جاری و مرحله سراسری بهار سال 1403 به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می شود.

کلید واژه ها: استان مرکزی مسابقات دانشجویی


نظر شما :