معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۲ کد : ۶۶۹۵۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
تیم‌های صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی دوازدهمین مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی معرفی شدند.
معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی دبیر دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان با اعلام این خبر، گفت: پس از رقابت 16 تیم در مرحله سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویی که در روز گذشته نهم دی ماه در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک برگزار شد، 8 تیم به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های شهید علی وردی از حوزه علمیه خواهران اراک، رافعان چالش از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اراک، شهید خرازی از دانشگاه صنعتی اراک، قلم از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اراک، دیسپلازی از دانشگاه علوم پزشکی اراک، تابش از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س)، شهید باکری از حوزه علمیه خواهران ساوه و برهان از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یافتند.

دارابی اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی با هدف تحقق منویات رهبری در حوزه کرسی های آزاداندیشی و گسترش روحیه مطالعه و پرسشگری در حوزه های مختلف جامعه برگزار می شود.

به گفته وی؛ این مسابقات هر ساله با حضور تیم‌های دانشجویی سراسر استان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.

کلید واژه ها: دانشگاه فرهنگیان مسابقات ملی مناظره دانشجویی شهید باهنر اراک


نظر شما :