برگزاری دوره آموزشی "دستیار کنار دندان‌پزشک" در خمین

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۱ کد : ۶۷۰۲۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزش مجازی دستیار کنار دندان‌پزشک با همکاری درمانگاه شبانه روزی غدیر خمین در این شهرستان خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی "دستیار کنار دندان‌پزشک" در خمین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان با اشاره به برگزاری دوره های مهارتی و آموزش مجازی دستیار دندان پزشک در شهرستان خمین، اظهارکرد: دستیار دندان پزشک یا تکنسین دندان پزشک به عنوان کمک یار دندان پزشک یا هر شخص دیگری که در حال انجام عملیات ترمیمی و درمانی بر روی بیمار است می‌باشد.

وی اضافه کرد: این دوره با هدف آشنایی علمی و حرفه ای برای افرادی است که صرفا بصورت تجربی بعنوان دستیار کنار دندان پزشک مشغول بکار می شوند و در جهت بهبود کارایی، ارتقاء دانش و رعایت نکات بهداشتی در ارتباط با این حرفه صورت می گیرد.

سعادت‌خواه با اشاره به اینکه دوره آموزشی دستیار کنار داندان پزشک به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی با همکاری درمانگاه شبانه روزی غدیر در شهرستان خمین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به فراگیرانی که با موفقیت این دوره را سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی استان مرکزی ارائه خواهد شد.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 13 الی 15 بصورت حضوری و مرحله تئوری دوره بصورت آنلاین برپا می شود.

این مقام مسوول در پایان یادآورشد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی خمین، روبروی مصلی، ابتدای کوچه رازی، درمانگاه غدیر مراجعه و یا با شماره 08646333439 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: دوره دندانپزشک دستیار جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :