برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی ساوه در نماز جمعه

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۵ کد : ۶۷۲۸۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
به مناسبت هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، میز خدمت جهاددانشگاهی ساوه در نماز جمعه این شهرستان برپا شد.
برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی ساوه در نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مهدی کاظمی مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه با اعلام این خبر، گفت: میز خدمت جهاددانشگاهی ساوه به مناسبت هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، در نماز جمعه این شهرستان برپا شد.

وی افزود: در این غرفه ضمن اطلاع رسانی از فعالیت‌های مرکز آموزش های کوتاه مدت تخصصی و عمومی جهاددانشگاهی ساوه، به سوالات مراجعان پاسخ داده شد.

کاظمی در ادامه هدف از برپایی میز خدمت را، ارتقای کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی و پاسخگویی و رفع مشکلات مراجعین و ارباب رجوع عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی ساوه متمرکز بر برگزاری دوره‌‌های آموزشی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: این مرکز از سال 1385 فعالیت خود را با هدف تربیت و آموزش نیروی متختصص در بخش‌های مختلف آغاز کرده است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ساوه فعالیت مرکز خدمت تخصصی


نظر شما :