تا پایان سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود؛

برگزاری ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی ویژه کارکنان بهزیستی استان مرکزی توسط جهاددانشگاهی

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۰ کد : ۶۷۴۱۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی ویژه کارکنان سازمان بهزیستی استان توسط این معاونت تا پایان سال جاری خبر داد.
برگزاری ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی ویژه کارکنان بهزیستی استان مرکزی توسط جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در این باره، تصریح کرد: در قالب امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان، 14 عنوان کارگاه آموزشی ویژه کارکنان بهزیستی استان برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه های آموزشی به مدت 192 ساعت ویژه کارشناسان معرفی شده از سوی کارفرما طی مدت سه ماه تا پایان سال جاری برگزار می شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: ارائه دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی، افزایش بهره وری نیروی انسانی، ارتقای سطح علمی و تخصصی و افزایش دانش و مهارت کارکنان دستگاه ها انجام می شود.

این مقام مسوول در پایان، عناوین کارگاه های آموزشی را شامل ارتقای تعاملات سالمندان در فضاهای شهری و فناوری های نوین، آشنایی با بیماری‌های متابولیک و تغذیه آن، رویکرد توسعه بر توانمندی‌های روانی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار، مهارت‌های سازگاری با دوران سالمندی، تغییر و اصلاح رفتار کودکان دارای معلولیت و ...  عنوان کرد.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی جهاددانشگاهی کارگاه مهارت


نظر شما :