اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات ملی ارائه سه‌دقیقه‌ای "سدید" در استان مرکزی

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۵ کد : ۶۷۴۷۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
فراخوان ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای "سدید" از سوی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی اعلام شد.
اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات ملی ارائه سه‌دقیقه‌ای "سدید" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در این رابطه، گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌ پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

دارابی افزود: این مسابقات شامل بخش‌های پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع است و از این جهت تلفیقی از مسابقات پایان نامه و کتاب سه دقیقه ای و نسخه تکمیل شده آن با اضافه شدن بخش های مقاله، طرح پژوهشی و اختراع است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه تمامی دانشجویان مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها می توانند در این مسابقات شرکت کنند، افزود: دانشجویان تا 10 بهمن ماه سال جاری فرصت ثبت نام در این مسابقات را دارند.

به گفته وی؛ مرحله مقدماتی مسابقات اسفندماه سال جاری در استان مرکزی برگزار و افراد برگزیده در مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی و نهایی معرفی می شوند. مرحله نهایی مسابقات تیرماه 1403 برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در پایان، یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه این طرح به شماره 09183650830 تماس بگیرند و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه این طرح به نشانی isba.ir از این رویداد اطلاعات بیشتری کسب کنند.

کلید واژه ها: مسابقات دانشجویان جهاددانشگاهی استان سه دقیقه


نظر شما :