آغاز دوره جدید آموزش "تکنسین مقدماتی داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۶ کد : ۶۷۵۵۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره جدید آموزش "تکنسین مقدماتی داروخانه" با تدریس رئیس انجمن داروسازان استان مرکزی در جهاددانشگاهی استان آغاز شد.
آغاز دوره جدید آموزش "تکنسین مقدماتی داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، اظهارکرد: دوره جدید آموزش تکنسین مقدماتی داروخانه به همت این مرکز آغاز شد.

وی افزود: تکنسین داروخانه فردی آموزش‌ دیده است که عموما وظیفه نسخه‌ خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند.

 سعادتخواه اضافه کرد: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 17 الی 19 با تدریس دکتر خدمتی رییس انجمن داروسازان استان مرکزی و با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این دوره در حال برگزاری است.

وی هدف نهایی دوره مقدماتی تکنسین داروخانه را آشنایی و توانمند سازی فراگیران در زمینه نسخه خوانی دارو در داروخانه، ارتقاء سطح سلامت جامعه، افزایش رضایتمندی مراجعین به داروخانه ها عنوان کرد.

این مقام مسوول  در پایان یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: داروخانه دوره استان مرکزی جهاددانشگاهی


نظر شما :