توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و نیروگاه حرارتی شازند

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۲ کد : ۶۷۶۸۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
نشست صمیمانه معاونین آموزشی و منابع انسانی جهاددانشگاهی استان مرکزی و نیروگاه حرارتی شازند در راستای توسعه همکاری دوجانبه با توجه به ظرفیت‌های متنوع و شبکه‌ای جهاددانشگاهی برگزار شد.
توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و نیروگاه حرارتی شازند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به منظور توسعه همکاری دوجانبه جهاددانشگاهی استان و نیروگاه حرارتی شازند نشست صمیمانه ای با حضور زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی و حقدادی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان با قاسمی معاون منابع انسانی نیروگاه حرارتی شازند برگزار شد.

نعمتی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در این نشست به تشریح فعالیت این معاونت پرداخت و گفت: با توجه به ظرفیت های متنوع و توانایی های شبکه‌ای که جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی دارد همکاری و تعامل بین این نهاد و نیروگاه می تواند آورده های فراوانی برای استان داشته باشد.

وی افزود: تلاش برای ارتقای سطح توانمندی مدیریتی و توسعه فردی پرسنل نیروگاه، برگزاری دوره های مهارتی صنعتی، استفاده از قابلیت کانون ارزیابی شایستگی جهاددانشگاهی و همچنین بهره مندی از پتانسیل مرکز آزمون این نهاد برای سنجش توانمندی ها و دانش پرسنل از قابلیت های این معاونت جهت همکاری دوجانبه است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می تواند از شبکه وسیع مدرسین توانمند در سطح کشور استفاده نماید.

حقدادی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان در ادامه بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی و امکانات دوجانبه جهاددانشگاهی جهت گسترش فعالیت ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی های بسیار خوب در حوزه های مختلف جهاددانشگاهی و شبکه ای بودن این نهاد، امکان رفع بسیاری از مشکلات با تعامل سایر بخش ها امکان پذیر است.

قاسمی معاون منابع انسانی نیروگاه حرارتی شازند نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری هرچه بیشتر با جهاددانشگاهی، اظهارامیدواری کرد بتوانیم با توانایی و توانمندی بالای مجموعه جهاددانشگاهی در پیشرفت استان نقش مهمی ایفا کنیم.

گفتنی است؛ سال گذشته جلساتی در خصوص موضوع فیلتراسیون نیروگاه حرارتی شازند با حضور متخصصان جهاددانشگاهی کشور توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نیروگاه برگزار شد.

کلید واژه ها: نیروگاه حرارتی شازند


نظر شما :