رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

ایجاد فضای گفتمان‌سازی در جامعه؛ اقدام ویژه جهاددانشگاهی در مسابقات ملی مناظره دانشجویی

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۰ کد : ۶۸۰۵۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرادی اظهارکرد: جهاددانشگاهی با برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان گام مثبتی در ایجاد فضای گفتمان سازی در جامعه برداشته و به صورت ویژه این کار را انجام داده است.
ایجاد فضای گفتمان‌سازی در جامعه؛ اقدام ویژه جهاددانشگاهی در مسابقات ملی مناظره دانشجویی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در آیین اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در استان مرکزی اظهارکرد: جهاددانشگاهی کارکردهای فرهنگی مختلفی دارد که مسابقات مناظره از شاخص‌ترین کارهای فرهنگی است که انجام می‌دهد.

وی با اشاره به ثبت نام ۶۸ تیم در این دوره از مسابقات گفت: به دلیل انصراف برخی از تیم‌ها، نهایتا به ۵۸ تیم رسیدیم و از نظر تعداد تیم‌های شرکت کننده، همانند سال گذشته، مقام اول را در کشور کسب کردیم.

همکاری پررنگ معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی

مرادی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته تعداد تیم‌های شرکت‌کننده ۲.۵ برابر شده است، افزود: همکاری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در این دوره بسیار پررنگ بود و باعث شد تعداد تیم‌های شرکت کننده افزایش پیدا کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با ۱۲ تیم در این مسابقات شرکت کرد که ویژگی منحصربفرد این دوره از مسابقات بود.

حضور ۲۰ داور در این دوره از مسابقات

وی با اشاره به حضور ۲۰ داور در این دوره از مسابقات، گفت: امسال سعی کردیم تنوع داوران را داشته باشیم و با همکاری دانشگاه‌های مختلف، مراحل مسابقات را در دانشگاه های صنعتی اراک، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار کردیم.

مرادی در پایان به نقل از ایسنا با اشاره به حضور ۱۰ نفر عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات، افزود: در ابتدا بنا بود یک تیم از استان مرکزی به مرحله کشوری بالا برود ولی با رایزنی‌هایی که با تهران داشتیم به علت بالا بودن تعداد تیم‌های استان مرکزی، بنا شد که به طور قطعی ۲ تیم بالا برود و در تلاشیم که اگر شد ۴ تیم برتر به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

کلید واژه ها: تیم شرکت کننده مسابقات استان مرکزی


نظر شما :