داور دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی:

مسابقات ملی مناظره دانشجویی، جریان سازی اجتماعی است/دانشجویان فضای گفت‌وگو را در جامعه رواج دهند

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۹ کد : ۶۸۰۵۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
رئیس هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی گفت: این رویداد را نباید به شکل یک مسابقه ببینیم بلکه به شکل یک جریان سازی اجتماعی باید دیده شود.
مسابقات ملی مناظره دانشجویی، جریان سازی اجتماعی است/دانشجویان فضای گفت‌وگو را در جامعه رواج دهند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سیدمحمد الحسینی رئیس هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان در آیین اختتامیه مرحله استانی این مسابقات در استان مرکزی، اظهارکرد: شرکت کنندگان در این دوره نشان دادند که متعهدانه و عاقلانه می‌توانند این جریان را در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شکل دهند. شرکت حوزه‌های علمیه در این مسابقات، بسیار قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه اگر قرار است گفت و گو در جامعه شکل بگیرد، باید در مسیر وحدت روانشناختی حرکت کنیم، گفت: امروزه اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد به علت نداشتن روش مندی و کنشگری صحیح در جامعه است.

رئیس هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان در پایان به نقل از ایسنا، تصریح کرد: دانشجویان دارای دو نقش در مقام شهروندی و دانشجویی هستند. وظیفه دانشجویان این است که نقد کنند و فضای گفت و گو را در جامعه رواج دهند.

گفتنی است؛ در پایان دوازدهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان در استان مرکزی، گروه "قلم" از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر رتبه اول، گروه "تابش" از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) رتبه دوم، گروه "شهید باکری" از حوزه علمیه خواهران ساوه رتبه سوم و گروه "رافعان چالش" از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر رتبه چهارم را کسب کردند.


نظر شما :