آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی "مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش"

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۸۳۱۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از عصر امروز سه شنبه، ۱۷ بهمن ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی آغاز می شود.
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی "مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرکز آزمون جهاددانشگاهی از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

در اطلاعیه مرکز آزمون جهاددانشگاهی آمده است: با توجه به مجوز صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور(شناسه ۴۸۳۹۸۶۲ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵) و در راستای اجرای ماده(۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات استخدامی در دستگاه‌های منضم به بخشنامه سازمان به‌ شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ و اصلاحیه شماره ۷۰۷۵۳ مورخ ،۱۴۰۲/۰۶/۲۶ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش بر اساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت - مربی امور تربیتی و مشاوره - مربی امور تربیتی و سبک زندگی - مشاور وزارت آموزش و پرورش به شرح  دفترچه مندرج در سایت اعلام می‌شود.

ثبت‌نام این آزمون از عصر روز سه‌شنبه۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir آغاز می‌شود.

گفتنی است این آزمون در استان مرکزی با توجه به اعلام ضوابط عمومی و اختصاصی در دفترچه استخدام پیمانی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: مرکز آزمون جهاددانشگاهی آموزش پرورش


نظر شما :