۷ اسفندماه؛ برپایی "گفت‌وگوی آزاد انتخاباتی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۵ کد : ۶۸۸۴۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
تریبون آزاد دانشجویی با عنوان "گفت‌و‌گوی آزاد انتخاباتی" با هدف حضور حداکثری دانشجویان در انتخابات در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می‌شود.
۷ اسفندماه؛ برپایی "گفت‌وگوی آزاد انتخاباتی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت و گوی آزاد انتخاباتی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار می شود.

وی افزود: در این تریبون آزاد که در قالب مناظره دانشجویی برگزار می شود، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص انتخابات و اهمیت حضور در آن می پردازند.

دارابی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و مشارکت فعالانه در انتخابات دانشجویان از اهداف برگزاری این مراسم است، اظهارامیدواری کرد با حضور پرشور در پای صندوق های را بار دیگر اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهیم.

به گفته وی، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات روز دوشنبه،7 اسفندماه راس ساعت 14 در مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهادانشگاهی اراک برگزار می شود.

کلید واژه ها: انتخابات دانشجویان جهاددانشگاهی


نظر شما :