از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی؛

جزئیات ثبت‌نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر اعلام شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۴ کد : ۶۹۵۰۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت‌نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آغاز شد.
جزئیات ثبت‌نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بر اساس پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر برای کلیه مقاطع تحصیلی و با رشته‌های تحصیلی متنوع آغاز شد.

فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا که متقاضی شرکت در این آزمون هستند می توانند با مراجعه به تارنمای مرکز آزمون‌ جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ در این آزمون شرکت کنند. مهلت ثبت نام آزمون تا 15 فروردین ماه 1403 می باشد.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر در استان مرکزی جهت جذب نیرو در بانک ملی، مسکن و کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه فرهنگیان، سازمان امور مالیاتی، سازمان انتقال خون، پزشکی قانونی، سازمان ثبت اسناد و املاک، شهرداری، هواشناسی، آموزش و پرورش، مراکز درمانی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی و شرکت نفت همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

کلید واژه ها: آزمون سازمان


نظر شما :